11 Ağustos 2010 Çarşamba

Yine yine yeniden Gökhan Zan


Evet yine yine yeniden Gökhan Zan. Gökhan yine sakatlandı ve milli takım kadrosundan çıkarıldı. Bu adam tam bir kabus gibi çöktü üstümüze. Bu kadar çok sakatlanıp da parasını tıkır tıkır alan ender futbolculardan sanırım. Güzel iş aslında. Yan gel yat paranı al. Bende istiyorum vallaha böyle bir iş. Bu adamın futbolculuğunu da hiç beğenmiyorum. Ama ne yazık ki kendisinle sözleşmemiz de devam ediyor. Umarım sakat kalır da oynamaz ilk 11'de. Onun ilk 11'de oynaması bile çıldırma sebebimiz. Sözlerimi kendisine bir şarkı armağan ederek bitiriyorum.



Artık hayatımdan çıksan diyorum
Bu ikili delilik sona erse
İkimiz için de en hayırlısını diliyorum
Hiç olmamış gibi davranabilmeyi
Bu yok ediciliği anlayabilmeyi
Bir bilsen ne kadar yürekten istiyorum
Lütfen !
Görmeyeyim seni
Bir yerlerde karşıma çıkma
Konuşmayalım, bakışmayalım
Ne olursun..

Hiç yorum yok: