15 Ağustos 2010 Pazar

Yenilmeye Üzülmemek


Evet belki ilk defa Galatasaray'ın yenildiğine üzülmedim. Haziran başından beri bangır bangır bağırıyoruz orta sahaya transfer şart diye. Ama yönetim napıyor oraya kimseyi almıyor. Neymiş efendim araştırıyorlarmış. Vay arkadaş 2 aydır ne araştırmaymış bu böyle. Merak ediyorum 15 günde kimi getirecekler. Dün izlediğim Galatasaray'ı lig'de yenen çok olur. Size kimi getireceklerini söyleyeyim yine son anda Carrusca gibi bir topçu getirirler. Haldun Üstünel gibi bir adamı bu kulübe küstürenleri de Allah'a havale ediyorum. Bu Adnan Sezgin de ne var anlamıyorum. Bir tane seveni var mı taraftarlar arasında merak ediyorum. Gelelim dünkü maçta ilgimi çeken bazı olaylara. Arda, Emre Çolak'ı şut çekti diye öyle bir azarladı ki ben böyle azarlama görmedim. Acaba kendisi o yaşlardayken Hakan Şükür ona öyle mi yapmış bir düşünsün bakalım. Bir insan ne oldum değil, ne olacağım demeli. Tek bildiğim Arda'nın fazla şımardığı. Kendisini ağa sanıyor sanırım. Unutmasın ki asıl olan futbolcu değil formadır bizim için. Aykut Belgrad maçında yediği golün aynısını yedi. Ne desem bilemiyorum. Daha ilk maç ve böyle başladık. Tüm Galatasaraylılara tavsiyem, bu sene kalplere dikkat.

Hiç yorum yok: