15 Mart 2010 Pazartesi

Bursa Havaya Girmiş


Maçın atmosferine ve tribünlere bakacak olursak, görüyoruz ki Bursaspor şampiyonluk havasına girmiş.Şampiyonluğun bana göre 3 temel taşı olan yönetim, futbolcu, taraftar birleşmesini sağlamış.Tribünde taraftar inanıyor, yönetim inanıyor, teknik ekip ve futbolcular inanıyor.Kenar yönetimi ve futbolcularıda iyi.Ama önemli bir eksiklikleri var.O da tecrübe.Bence Bursa her Anadolu takımda olduğu gibi son haftalara doğru kopacak zirveden.Şu ana kadar hep takip ettiler.Eğer TFF Diyarbakır maçını 3-0 Bursa'ya verirse, ki %99 öyle olacak, Bursa takip edilen konumuna geçecek.Ben Bursa'nın bu psikolojiyi kaldıracağını düşünmüyorum.Maça bakacak olursak Manisa yaptığı iki kritik hata yüzünden 2 gol yedi ve 3 puanı biraz Bursa'ya hediye etmiş oldu.Bu galibiyetle Bursa puanını 52'ye yükseltti.Maç eksiğiyle 1 puan arkamızdalar.Manisa ise tıpkı Sivas gibi 24 puanda kaldı.Bu haftadan sonra Diyarbakır hükmen küme düşürülmezse, Ankaragücü, Manisa, Sivas, Diyarbakır ve Denizli arasında müthiş bir kümede kalma savaşı yaşanacak.

Hiç yorum yok: