1 Mart 2010 Pazartesi

Allah'ım N'olur Kesilmesin!


Bu bolgta yazı yazmaya 3 hafta önce başladım.Başladım başlayalı Fenerbahçe galip gelemiyor.Artık uğursuz mu geldim ne oldu tam bilemiyorum ama inşallah bu durum devam eder.Aslına bakarsanız Fener'in bu puan kayıpları sürpriz değil.Eskiden top oynamadan kazanıyorlardı.Çekirge misali zıplaya zıplaya gidiyorlardı, şimdi ise zıplayamıyorlar tek fark bu bence.Fener'in top oynadığı maç sayısı geçen 23 haftada bir elin parmaklarını geçeceğini zannetmiyorum.Maça gelecek olursak İstanbul Belediye'nin golüne kadar tipik orta saha mücadelesi olarak geçti maç.30. dakikada Ali Güzeldal'ın Xavi vari pasında Fener'in belalısı İskender Alın skoru 1-0 yaptı.Pas her ne kadar güzel olsada bu golde nam-ı değer kasap Bilica'nın, yerli (!) Carlos Wederson'un ve Volkan'ın hakkını yememek lazım!Golden sonra Fenerbahçe maça asılmaya başladı.İlk yarının uzatma dakikalarında Deniz'in attığı gol ofsayt gerekçesiyle sayılmadı.Gol ofsayt mıydı değil miydi işin içinden çıkamadım ben.2. yarıda Fener baskılı oyununa devam etti ancak yeterince üretken olamadı.Dakikalar 57'yi gösterirken Gökhan Gönül'ün ortasında Alex şık vurdu ve skoru 1-1 yaptı.Baroni kasaplıkta Bilica'ya özenmiş olacak ki, Serhat'a öyle bir girdi ki Allah'tan Serhat'ın ayağı kırılmadı.Ama her ne hikmetse hakem Fırat Aydınus Baroni'ye kart bile göstermedi.Aynı şekilde Güiza'yı indiren Mahmut'ta kırmızı kart görmeliydi.Çünkü Güiza'nın önü açıktı, Mahmut'tan sıyrılsaydı kaleci Hasagiç'le karşı karşıya kalacaktı.Gerçi Güiza kaleciyle karşı karşıya kaldığı pozisyonları değerlendiremediği için hakem pozisyonu bariz gol şansı olarak görmemiş olabilir!83. dakikada İstabul Belediye iyi çıktı ve yine İskender'le durumu 2-1 yaparak 3 puanı kapmış oldu.

1 yorum:

sportifkeyif dedi ki...

hic bunu dusunmemistim demek sen yazmaya basladıgından beri onlar puan kaybediyor. =)