13 Eylül 2010 Pazartesi

Umarım, Nadal Kazanır.


Maçtan sonra doğal olarak oldukça keyifsiz gözüken 16 Grand Slam şampiyonu, "Maç puanı elde edip, kaybettiğim maçlar oldu ama bu şekilde yenilmek çok acı." sözleriyle geceyi özetledi.

"Kötü oynadığımı düşünmüyorum, finali haketmiştim" diyen Federer, "Bu yenilgi çok acı verici ama dünyanın sonu değil. Sadece ileride daha çok çalışmam için bir hırs kaynağı" diye konuştu.

Herkesin istediği "rüya finalde" bu yıl yer alamayacak olmanın üzüntüsünü yaşayan 5 Amerika Açık şampiyonu, "Nadal'la burada karşılaşabilmeyi ben de çok isterdim. 6 yıl ben buradaydım ama o gelemedi, şimdi o finalde ben yokum. Şimdilik olacakları göremeyeceğiz" dedi.

Federer final maçını izlemeyeceğini açıklarken, "Umarım Rafael kazanır" diyerek ezeli rakibine başarılar diledi.

Bu arada, dün gece oynanması gereken Nadal-Djokovic finali, aşırı yağış nedeniyle bugün 23.30'a ertelendi. Yayın Eurosport'ta.

Hiç yorum yok: