16 Mayıs 2010 Pazar

Bugün Bitiyor

Eveeeet, sonunda geldik 34. haftaya.Bugün 2009-2010 sezonunun şampiyonu belli olacak.Gönül tabi ki Bursaspor'dan yana.Umarım bugün birşeyler olur ve Trabzonspor Fenerbahçe'ye çelme takar, Bursaspor'da Beşiktaş engelini aşar ve şampiyon olur.Gönül isterdi ki, bugün biz şampiyonluk hesapları yapalım.Saat 21.45'i işaret edelim herkese.Ne yazık ki olmadı, olamadı.Sezon başında çok umutlu olmamıza rağmen, yönetim kurulumuzun, teknik ekibimizin, futbolcularımızın çok kaliteli olmasına rağmen, hem sezon başında hem de devre arasında transfer şampiyonu olmamıza rağmen 2009-2010 sezonu Turkcell Süper Lig şampiyonu olamadık.Yönetim-Futbolcu-Taraftar olarak bu şampiyonluğu hak etmedik.Umarım geçen sezon yaşananlardan ve bu sezon yaşananlardan, hayal kırıklıklarından gerekli kişiler gereken dersleri almışlardır.Bu derslerin ışığında yeni sezonda 3 kulvarda da en iyisi biz oluruz inşallah.

Ligimizin sonuna geldiğimiz gibi 2009-2010 eğitim-öğretim sezonunun da sonuna yaklaşmış bulunuyoruz.Haziran başında İngilizce finalim yani sertifika sınavım olacak.Bu sınavları başarıyla atlattıktan sonra Galatasaray teknik ekibinin ve futbolcularının 2009-2010 sezonu performansları hakkında yazı dizisi hazırlayacağım.Ayrıca Galatasaray'daki ve diğer 17 takımdaki transfer gelişmelerini yazacağım.

2010 Şubat'ında başladığım blog yazarlığında yurtta kalmam nedeniyle, kişisel bir bilgisayarımın olmaması nedeniyle, ödevler/sınavlar nedeniyle, Galatasaray'ın tam bir hayal kırıklığı yaşatması nedeniyle yeterince başarılı olmadığımı düşünüyorum.Umuyorum ki, Haziran başıyla okulumun bitip, evime gittiğimde sizlere daha faydalı olacağım.

Hiç yorum yok: