4 Ocak 2011 Salı

İlkay'da "Almanya" Dedi...




Bundesliga ekiplerinden 1. FC Nürnberg'de top koşturan 20 yaşındaki orta saha oyuncusu yaptığı açıklamada "Kararımı Almanya'dan yana kullandım. Benim için zor bir karar oldu. Almanya'da doğdum ama bir Türk gibi büyüdüm. Ailem kararı bana bıraktı, bende kararı yanlız başıma verdim. Bundan sonra olanlardan ben sorumluyum" ifadelerini kullandı.

Kendisiyle yapılan ve genç futbolcunun imzasıyla yayınlanan bir boşluk doldurma testinde Almanya Milli Takımı'nı seçme nedenini özetleyen 20 yaşındaki futbolcu, her yaş kategorisinde forma giydiği için milli takım konusundaki tercihini Almanya'dan yana kullandığını ifade etti.

Nürnberg'de oynayan ve yakın arkadaşı olan Mehmet Ekici'nin Türk Milli Takımı seçimi hakkında da konuşan İlkay, "onunla aynı Milli Takım'da oynayamayacağım için üzgünüm" dedi. Halen Almanya Ümit Milli Takımı formasını giyen İlkay Gündoğan, Bundesliğa'nın ilk yarısında üstün performansı ile gündeme oturdu. 2012 yılına kadar Nürnberg'de sözleşmesi devam eden genç oyuncuya Almanya ve İngiltere'den önemli kulüplerin ilgilendiği biliniyor.

Hiç yorum yok: