6 Ekim 2011 Perşembe

Euroleague Zamanı



Çocukluğumdan beri ilgim var basketbol'a. İlkokuldayken koşucuydum. Koşu takımındaydım. Sonra ne zaman Jordan'ı farkettim. Basketbol'a büyük bir aşk beslemeye başladım. 10 yıl basketbol oynadım. 22 yıldır da istisnasız takip ediyorum. Galatasaray'ın da Euroleague'ye kalması ülke için inanılmaz güzel. Biz taraftar içinse tarif edilemez bir duygu. Sponsorsuz, her türlü şeye rağmen euroleague'ye kalmak muhteşem. Belki bazı arkadaşlara saçma geliyor. Ama sonuçta bizim A lisansımız yoktu. Bunu başarmak bizim için, inanılmaz bir duygu.


Oyuncularımızın katkısı tabii ki müthişti. Ancak Oktay Mahmudi sen ne muhteşem bir adamsın. 18 yaşımdan beri 16 yıldır seni takip ediyorum. Yaptığın şeyler inanılmaz. Ama ilk yılında o kısıtlı kadro ile bize BBL de final oynattın. Şimdi ise Euroleague'ye girmemizi sağladın. Ölmeden Euroleague'de oynadığımızı görsem derdim. Artık ölsem de gam yemem.Oktay Mahmudi sen bu takımda hep kal. Hiç gitme. 10 yıl sonra bile başımızda sen ol.

Hiç yorum yok: