13 Kasım 2009 Cuma

Fenerbahçe Ülker - Siena (Maç Yazısı)


Aslında maç başlamadan önce, Fenerbahçe'nin fark yiyeceğini düşünüyordum. Bunu düşünmeme sebep ise, Fenerbahçe'nin son haftalarda pek iyi olmaması. Ayrıca Siena'nın hem lig'de çok iyi olması, hem de Euroleague'de oldukça iyi olmasıdır. Siena Fenerbahçe hariç, şu ana kadar ki rakiplerinden ortalama sadece 58.5 sayı yedi. Dün ise Fenerbahçe'den 83 sayı yediler. Emir'i dün çok beğendim. Çok iyi oynadı. Türkiye'ye geldiğinden beri genç de olsa beğendiğim bir oyuncudur. Boşnak olması biraz da etken belki buna. Kinsey her zaman ki gibi mükemmeldi. Bu adamı cidden çok beğeniyorum. Atletik, hızlı, sayı atar, top çalar. Bizde olmasını çok isterdim. Greer de takımın iyilerindendi. Ancak şu var. Bu takıma Greer'in yedeği olacak bir guard daha alınmalı. Emir sürekli o pozisyon'da oynayamaz. Greer hemen hemen 4 çeyrek de oynayan bir oyuncu. Adam çok yoruluyor. Bu kadar yorulursa hafta sonuna çok yorgun çıkar. Ömer Aşık'a gelelim. Allah Fenerbahçe taraftarlarına sabır versin. Bu çocuk serbest atış atarken, heralde nasılsa atamaz diye bakıyorlardır. Ne yazık ki Ömer'in hiç iyi bir bileği yok. Buna biraz da Basketbol'a çok geç başlaması da etken. Misal ben başladığımda yaşım 11 12 idi. Ama bu çocuk çok geç başlayınca, böyle eksik yönleri de ortaya çıkıyor. Tanjevic niye hep ilk 5 bu çocuğu sürüyor anlamıyorum. Tamam belki oyuncuyu kazanmak istiyor ama bence Semih ve Oğuz ondan iyi. Giricek'e gelelim. Bu adam Tanjevic'in manevi oğlu falan mı acaba diye düşünmeye başladım. Hiç birşey yapamayan bu adamı niye oynatıyor. Arada bir 2 üçlük sallıyor işte. Tüm maç boyu 2 üçlük yazık. Fenerbahçe dün genel olarak iyiydi Siena karşısında ilk yarıyı önde kapattılar. Ancak yaptıkları bazı hatalar yenilmelerine neden oldu. Ömer o serbest atışları atmış olsa yenen Fenerbahçe olacaktı. Şu an Ömer'in serbest atışları atamıyor olması, pek sorun teşkil etmese de ileride büyük bir sorun yaratabilir. Düşünün çok kırıtik bir maç son 2 saniye karşı takım 1 sayı önde.Ömer serbest atış atıyor. Ama 2 atışı da atamıyor. Fenerbahçe yeniliyor ve Euroelague'den eleniyor. Bu çocuğun bu atışlarına bir an önce önlem alınmalı benden söylemesi.

Hiç yorum yok: